Pirkimo/užsakymo taisyklės

Užsakymas

Prekės užsakomos: įsidedant į krepšelį, kuriame galite keisti prekių kiekius, jų atsisakyti, tada paspaudus „Pirkti” ir suvedus savo pristatymo duomenis, galėsite įvykdyti apmokėjimą. Jei prekės neturime sandėlyje (prekė pažymėta kaip „Išankstinis užsakymas”), tokiu atveju, prekė yra užsakoma ir išsiuntimas gali užtrukti nuo 2 iki 10 darbo dienų. Pranešimus apie užsakymo būklės pasikeitimus gausite el. paštu,o taip pat prisijungę freya.lt, galėsite stebėti savo paskyroje.

Prekybos centre internete už prekes galite atsiskaityti šiais būdais:

  • AB Swedbankas el. banko sistema
  • AB SEB el. banko sistema
  • AB DNB el. banko sistema
  • AB Nordea el. banko sistema
  • AB Danske el. banko sistema
  • AB Šiaulių bankas el. banko sistema
  • AB Citadele el. banko sistema
  • „Paysera” mokėjimų sistema

Jei reikalinga sąskaita faktūra, atlikę užsakymą, iš karto  informuokite mus apie tai nurodytu el. paštu pateikdami užsakymo numerį bei rekvizitus.

Prekių pristatymas

Pasirinkus mokėjimą pavedimu, Jūsų užsakytos prekės bus išsiųstos tik po pinigų gavimo į mūsų sąskaitą.

Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis, gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu info@freya.lt

Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis užsakymai nėra pristatomi.

Pastebėję siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą ir pasirašius kurjeriui, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.

Siuntos pristatymas visoje Lietuvoje Jums kainuos 3,50 €, kai pristatoma į paštomatą ir 5,00€, kai pristatoma kurjeriu.

Užsakius daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos ne vienu metu, nes gali būti gabenamos iš skirtingų sandėlių.

Pardavėjas negali visais atvejais garantuoti, kad užsakytos prekės klientą pasieks per nurodytą terminą. Dėl nenumatytų aplinkybių kaip pvz. padidėjusio siuntų srauto šventiniu periodu; vežėjo logistikos klaidų siuntos pristatymas gali vėluoti.

Prekių grąžinimas

Įsigytas prekes galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos. Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. paštu info@freya.lt . Laiške nurodykite užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą bei priežastį, pageidautiną grąžinimo datą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį. Prekių keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamą prekę. Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekes turite teisę grąžinti arba pakeisti kitomis, jei:

  • Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų pradaryta (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu). Prekės pakuotė grąžinant turi būti tvarkinga.
  • Prekės nebuvo naudotos ir  yra nepraradusios prekinės išvaizdos. (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė). Prekė grąžinama tos pačios komplektacijos, kokios ji buvo gauta.
  • Jūsų netenkina gautos prekės galiojimo laikas. (Jeigu iki prekės galiojimo termino pabaigos yra likę daugiau nei 6 mėnesiai, tokia prekė yra laikoma kokybiška ir tinkama. Esant ypatingai trumpiems tinkamumo naudoti terminams prekių aprašymuose tai aiškiai pasakoma ir kitaip pažymima internetinėje parduotuvėje).
  • Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista. (Galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo važtaraštyje nurodžius priežastį).

Kokybiški elektroniniai prietaisai nekeičiami ir negražinami.

Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės(pašarai) nekeičiami ir negrąžinami.

Prekes galima grąžinti naudojantis Omniva paštomatų paslaugomis (pašomato adresas Marijampolės MAXIMA Bažnyčios paštomatas, Bažnyčios g.38, Marijampolė).

Pinigai už grąžintas prekes Jums bus grąžinami bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą, pagal pateiktą raštišką prašymą, per 5 darbo dienas.

X